Thursday, August 20, 2015

Roda kehidupan..

Banyak perkara terjadi dalam beberapa bulan ni.. dan perkara paling teruk dalam kerjaya aku juga, yep kerjaya aku sebagai seorg IT Guy.. Bila terjadi sesuatu itu baru kita tahu yang kita hanya merancang.

Setiap kejadian kita hanya perlu ambil pengajaran dan teruskn kehidupan.

Setiap yang dalam genggaman belum tentu selamanya kita genggam.

Dimasa kita susah baru kita tahu siapa kawan dan siapa lawan. Orang yang kita selalu tolong boleh berubah menjadi org yang menjatuhkan kita, itu lumrah manusia yang kita xtau isi dalaman dia.

Yang penting sekarang kita rancang perjalanan baru dan letak hala tujuan yang baru supaya kita tidak sesat jauh, walaupun tidak semestinya apa yang kita rancang akan berjalan lancar tapi ia perlu utk menjadi panduan arah kita.

Orang mungkin lihat aku cool je tapi dalam otak ni hanya aku yang tau. Difikirkan sangat pun xguna, buat sesak dada je.

Maybe sudah sampai masa untuk cuba sesuatu yang baru. Mula dari bawah berbekalkan pengalaman dari atas.

2 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LEO pump said...


Centrifugal Pump , LEO GROUP is a national high-tech enterprise engaged in R&D, design, manufacturing, marketing and customer service providing for full range of pumps and pump integration system. LEO Group is the first listed company in Chinese pump industry.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails