Wednesday, January 7, 2009

Game Handpon

Salam punya pasal... aku dah addict plak main game kat handpon aku skang ni, padahal sblum ni tak penah pandang pun game kat handpon... Lagi pun aku ni bukannye update sgt pasal handpon ni stakat guna buat call, sms, guna calculator buat kira harga discount kat Parkson pastu dengar mp3 time aku dah takde benda nak buat...
Tadi dia tunjuk kat aku website yang bleh download game handpon... ok lagi aku tak kesah sgt pun tp skali dia tunjuk game Need For Speed...AGAGAG feveret tuu... terus aku download NFS Undercover dengan NFS ProStreet... hahahah skang bila ada masa free sket duk main game tu la... at least takde la boring sgt tunggu bini aku balik keja.. pastu smalam pun download lagi game HalfLife dgn game Rally ala² Colin McRae.

Tp biasanya takde la tahan lama pun... duk 2,3 hari lagi boring la dgn game ni suma... hahahaha

Sesapa rasa nak main game bleh download sendiri http://mobile9.com tp kalo ada apapa tanggung sendiri k.

1 comment:

Anonymous said...

at least takde la boring sgt tunggu aku balik keja...apesal perkataan BINI hang tertinggai?? owhhh nak kate boring la tu tunggu aku...takpe2..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails