Wednesday, January 21, 2009

Lepak @ Bowling Bintang Mall


Bowling night spoil sebab blackout 2kali.. hancur btul.. nasib baik yang first tu masa kitorang baru sampai MegaLane tak sempat main lagi, so takde la bengang sangat... tak sampai seminit pun pastu diorg dpt up balik... pastu masa permulaan game lepas suma orang abis baling sekali tetiba PLUPP!! blackout lagi daaaa.... dah rasa nak bengang dah ni... dah la diorang punya aircond tak function... perghhh bikin panas saja.... pastu bila diorang dapat up balik game kitorang dah kena reset... hampehhh dah la aku dpt strike sblm tu... membazir tenega batin jer.. Cilakon &*%#@!.

Malam kitorg main 2game jer coz malas nak balik lewat sgt lagipun anak2 skolah kena bangun awal. 15 orang turun padang malam ni berentap dengan 4lane... Walaupun tangan aku blum ok lagi tp bedal jer la, buat lepas gian... tapi point cam biasa la aku paling corot hahahaha... 2 game aku kalah dgn bini aku(Nur)..biasa la aku menang gaya jer...spin berdesup2 tapi semua kena sipi2 jer...buat tambah sakit tangan jer.

2 comments:

Anonymous said...

r u a student? now Megalane air-con dah bikin baik..

Anonymous said...

r u a student? now Megalane air-con dah bikin baik..

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails