Saturday, May 30, 2009

Night At The Museum II : Battle of the Smithsonian


Aku baru jer balik dari tgk movie ni... pegi tgk dgn my Babe, Madir aka Dr. Domino, Boy aka LegaLego OneSix, Fik -Bro InLaw & Babe's cousins 2org... nasib Madir dah belikn tiket awal so dpt la duk 2nd row at the back... Permulaan tayangan tu ok la... not bad... sambil layan popcorn & Pepsi Twist kitorg gelak2 tgk movie ni yg memang lawak abis la... hhahahahaahahha

Sampai setengah jalan crita ni bila popcorn dah abis... boy slowly lentok sebelah aku... siap ada sound effect yang harmoni bunyi nya... pastu aku start sakit pinggang, hahahah biasa la aku skang ni mcm org tua dah... baru duduk skit ade je sakit pinggang.... then mata aku pun tetiba jer rasa lain macam... wahhh ni dah kira hebat ni... dlm otak aku yg tgh soul tu bleh lak pikir maybe aku akan menikmati movie ni dgn lebih dekat... maybe aku akan masuk sendiri dalam situasi tu secara maya dalam mimpi aku nanti...... ZzZZZzzzzzZzz.... hahahahahahah bestt wooo... skali-skala bunyi my Babe n Madir gelak membuatkn aku tersentak dari tdo... n ada jugak bunyi sound effect Boy yang berjaya membuatkan mataku terbuka seketika.. tapi mata ku tetap juga meneruskan perjalanan kelam itu...

Sehingga lah 1 suara kedengaran....."U tdo ke?" opss my Babe punya suara daa n bila aku sedar lampu panggung dah terang... n suma org dah bangun dari kerusi nak chow... ahhaahhahahahah....

So pls jgn tanya aku cite ni best ke tak.... aku pun tak tau.... tp kalo ikutkan tahap gelak penonton, aku rasa cita ni mmg best la.... tp hanya aku dan Boy saja yang tahu nikmat tdo waktu tu... hahahahha
Pastu g lepak minum2 kat Restoran Sajian Warisan jap pekena Teh C Peng Special sebelum balik umah....
Sekian... hahahhahahha

1 comment:

Unknown said...

filem ni bg aku terlalu banyak satire....
best.tak habis2 aku gelak.

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails