Wednesday, May 27, 2009

Red Snapper Juara.. aku dapat flu..

Seperti yang dijangkan Red Snapper telah menang 1-0 menentang Blue Drag-On... Game yg sgt memenatkan dan menyemputkn dada aku...hahaha 1st time in my life main bola sepak padang full time... aku ni bukan nye footballer, memang dari skolah2 dulu pun bola sepak bukan sukan pilihan aku... heheheh
Balik jer dari main bola petang smlm tu, badan aku rasa semacam jer.. ahhh perkara yang aku paling tak suka ...FLU... lepas dinner ngan family terus aku telan ubat sejibik... lepas 15minit aku terus lentokk... itulah penangan ubat + letih main bola.... Hari ni pun pegi keja aku takde mood nak wat keja sb hidung jammed so otak pun lagging la... aku bnyk tgk monitor jer... tp keja tak jalan... 
Lepas dinner kul 7.30 td pun aku telan gak ubat... tp mata aku bleh btahan lagi sampai skang ni... harap2 esok pagi ok lah hidung aku ni...
OK lah.. aku nak g baca blog kawan2 jap...

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails