Sunday, August 16, 2009

Borneo Tropical Rainforest Resort, Miri, Sarawak.

Tetiba colleague aku pass memo kat aku... waaa nama aku aku sangkut kene pegi team building la pulak, adoi sure letih n boring, pada pikiran aku memulanya...so aku plan nak bwk camera n bleh la jugak aku snap2 gambar lam hutan, bukan selalu dpt masuk hutan...hehehe
  
(Click to enlarge the image)
Aktiviti hari pertama abis kul 3.30ptg so ada la jugak masa lebih skit b4 makan malam kul 6.30... jadi kitorg plan pg waterfall yeaa... at 1st aku tak plan nak mandi, just nak amik gambar so aku bawak la beg camera dengan tripod jer.... tp bila dah tgk diorg yg lain mandi rasa rugi la plak kalo tak join heheh... apa lagi... terjun jer la.... **(Gambar atas tu aku amik pakai tripod dengan shutter speed 8sec., takde edit just crop and resize jer)

2 comments:

k zu said...

K la jep... aku suka gambar2 kau ya. Cayuk2... aku tok jeles, kerana sik da masa nak main2 kamera aku ya... kelak la... terer jak ko dolok.

Precious said...

Lawa .. saya sangat suka. Nature sangat cantik!

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails