Monday, January 4, 2010

Firework...

Ni lah photo bunga api yg aku sempat snap mlm new year lepas... aku ingatkn ada sambutan n bunga api kat CityFan Miri, tp malang nya tak nampak pun.... taktau la ada bunga api or not, sb aku bdiri kat depan jalan umah aku jer.... heehhehehe

Tp nasib baik la ada jiran yang main bunga api kat area umah aku, so dpt lah aku snap bagi melepas kempunan nak amik foto bunga api...



Jadi lah dari takde langsung.... hehhehehe tunggu Chinese New Year sure bnyk org main bunga api yg besau2 nye...

2 comments:

Jaclyn said...

hi there was wondering if you would be interested to do an advertorial for me. im searchin 4 male bloggers. do drop me a mail doinkyjac@gmail.com

Mocha Ghost said...

"besar"nya bunga api.hehehehe. kupit sungguh. gi la Kuching

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails