Thursday, March 11, 2010

10 Entry paling popular setakat pukul 2.15pm Hari ni.

Hari ni aku sibuk skit dengan kerja2 kat ofis, ni sempat jenguk GengBlogger sekejap, bila aku tengok tajuk² entry yang popular hari ni rasa macam ada trend yang mana kalau kita lihat setiap hari pun adalah lebih kurang sama jer skop² nya.


  1. Types of kisses
  2. Why Kita Bersin Kena Tutup Mata ?
  3. TUTORIAL DAN TIPS UNTUK ANDA
  4. Tanda-Tanda Korang Suka Blog Tersebut
  5. Alexa Ranking beliamuda {dot} com Selepas Setahun
  6. Entri Popular Hari Ini.
  7. Misteri Rahsia Penemuan Kapal Nabi Nuh
  8. Jawatan Kosong Kementerian Pelajaran Malaysia (16 Mac 2010)
  9. (Gosip) Norman Hakim dan Memey Suhaiza sudah bernikah
  10. Tips Buat Freshie Nuffnanger! Jom Muhasabah Survey Nuffnang Korang!


Dalam seminggu ni aku memang memerhatikan tajuk2 yang mendapat tempat dihati para blogger dan pembaca tempatan. Nanti aku nak comparekan dengan yang dari luar pulak. Kita lihat nanti perbezaannya... 

1 comment:

ariff said...

standard ah macam ni. aku yang dah berapa bulan kat GB dah lama perasan

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails