Tuesday, March 9, 2010

Lagu yang berlegar2 dalam kepala hotak aku....

Dari petang tadi lagu-lagu dari petikan gitar Carlos Santana duk terngiang2 kat otak aku... asyik belegar2 dgn melodi gitar Santana... dah dihalau tapi tetap gak duk main-main kat dlm kepala ni...

So mlm ni aku layan lagu2 Santana kat Youtube, bermula dengan lagu Oye Como Va, Samba Pa Ti, Corazón espinado, Mañana, Maria Maria, Into The Night dan sekarang ni plak lagu Black Magic Women tgh berkumandang kat headphone aku ni...

Tapi aku nak kongsi ngan korang lagu Corazón espinado dengan korang untuk dilayan pada malam yang santai ni....

Reblog this post [with Zemanta]

3 comments:

farhana87 said...

Saye layan otai rock.. Ahaks.. Tetibe dari santana masuk otai rock plak. Heehee..

Jeff Syiru said...

hahahah takpa janji layan jer...

Jeff Syiru said...

hahahah takpa janji layan jer...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails