Tuesday, April 6, 2010

Flu + Demam + Malas = Cuti

Yeap skang aku di rumah sebab cuti emergency... Since yesterday aku dah rasa mcm tak sedap badan jerk... hidung pun tak henti2 duk memproses air mineralnya... tekak pun rasa sakit... pegi beli ubat flu dgn strepsils utk melegakan keadaan... bila petang time balik keja tu badan dah rasa lemah dah rasa sakit2 tulang... adoi ni dah tau gerenti akan demam.... 
Semalam pegi beli ration skit kat mall then singgah makan kat Sugar Bun... bila balik jer ke rumah mmg dah rasa nak baring jer.... tak sampai 5minit aku aku dah sampai ke HongKong dalam mimpi... Dalam kul 11 gitu my babe kejutkan kasi ponstan sebijik.... then sambung balik pegi ke Paris plak.... hahahha
Pagi tadi bangun terus anta sms dgn boss cakap aku nak emergency leave sb demam... boss takde balas tp kira On la tu... kalo tak sure dia dah call..... thanks boss...

Skang ni duk rileks2 jap sambil godek2 laptop n pekena nescafe ais dengan biskut... jap lg mkn ubat dan teruskan perjalanan ke New Zealand plak...

Chow....

2 comments:

yoy said...

musim demam datang lagi..huk3 aku pun dok batuk dari malam tadi..huk3

kazoo said...

Mcm muka kau masa biasa2 jak jep... menar kah kau demam?

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails