Thursday, August 26, 2010

My New Photo Gallery - DONE!

Semenjak 2 menjak ni aku duk busy dgn projek menyiapkan photo gallery & portfolio... kali ni aku guna wordpress.org dan menggunakan host free dari byethost.com... dan domain juga aku dapatkan domain free daroi http://co.cc. So far aku puas hati dengan host free ni dan takde masalah pun nak guna... so maybe aku akan bertahan dengan host free ni sehingga la ada issue lain yang memaksa aku tukar kepada host berbayar... heheheh kedekut...

So jemput² lah melawat photo gallery aku yang tak seberapa tu... www.orangeshutter.co.cc

Kepada sesiapa yang biasa melawat orangeshutter.blogspot.com tu diharap dapat lah terus melawat ke website baru coz yang blogspot tu aku dah tamatkan perkhidmatannya...

Opss lupa plak, ni adalah post pertama aku dalam bulan Ramadhan rupanya... bleh tak nak ucapkan selamat berpuasa... harap tak terlambat.... salah silap harap di maafkan....

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails