Thursday, February 23, 2012

Update sudah....



Playbook aku dah dinaik tarafkan ke OS 2.0.... Tp skang ni mcm tak bnyk masa nak godek2 PB nak explore feature baru yg dh d release pada tgh malam 21st February 2012 waktu tempatan.... Penantian di siang hari dah buat aku malas lagi nak tunggu release update, aku cakap dlm hati "tunggu je la pagi esok, malas nak tunggu release sampai tgh mlm" tp..... tiba2 pula BB phone berbunyi and notify aku yang Bridge app dah ada update, so dgn tahap kesabaran yg rendah aku pun update la bridge tp lepas tu aku cakap lagi dlm hati "OS2.0 mesti dh release now tp aku nak tdo la, malas nak buang masa utk download" tp.... tiba2 aku bangun dari katil dan ambil playbook dlm beg pastu sambung charger n activate wifi dan dgn automatik nya jari aku menari2 atas playbok sambil buat aksi breakdance dan menekan button UPDATE..... hahahahahahah pastu terus tdo... esok sambung lg.....

2 comments:

has bin has said...

ko pakai PlayBook jugak ka, brader.?

Jeff Syiru said...

yes bro... dgn os baru ni mcm best skit la.. tp bnyk lagi perlu improve...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails