Thursday, May 10, 2012

PowerBank, gadget yang sgt penting. .



PowerBank yg aku beli kat KL last month masa PC Fair kat KL convention centre dh jadi antara benda paling penting utk d bawa kemana saja selain dr BB n Galaxy. . . Masa aku beli benda alah ni kira murah la utk 4800mAh yang berjenama Yoobao. . Sgt berguna bila bateri kong. . . Yang best nya sb powerbank ni boleh digunakan utk kebanyakan gadget2 aku kat umah. . . Termasuk lah iPhone, iPod & PSP. .

Sgt sesuai utk org yg mementingkn gadget sentiasa ON mcm aku. . . . Kat mana2 dan bila2 masa saja kita boleh charge gadget, sbnrnya ini bukanlah teknology baru pun, powerbank dah ada dalam pasaran dah lama dulu lagi. Cuma aku jer yg baru beli hehehee..



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails