Saturday, January 17, 2009

Miri Landslide - Shell Station



Kalo sebelum ni heboh pasal kejadian tanah runtuh kat Bukit Antarabangsa yang memusnahkan 14buah rumah kalo tak silap aku la, then hari ni plak aku tekejut naga bila tetiba bini aku call bagitau yang kat Miri pun ada kejadian landslide pagi tadi, hari ni memang heboh satu Miri pasal ni and jalan kat town area pun sesak teruk sebab jalan kat tempat tu kena tutup.... opppss lupa plak nak bgtau... Tanah runtuh ni tjadi kat lereng Bukit Kanada dan telah meranapkan sebuah stesen Shell dan mengorbankan 2 orang pekerja stesen tersebut. Kalo ikut yang berita cakap, pukul 2pagi tadi runtuh.

Aku sendiri pun blum lagi tengok tempat kejadian so takde la gambar yang aku snap sendiri so aku Baik Punya Cilok kat blog danniemarcus78 dengan tanpa meminta izin.. kalo dia tau siap kena royalty aku ni kang...

1 comment:

abmeljoseph said...

We also offer job placement assistance for freshers and job seekers. Call +91 82209 79379 for course content and more details.

Web Design Training Courses in Coimbatore

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails