Monday, January 26, 2009

Gong Xi Fat Cai Part II



OK.. ni video yang aku baru amik kul 12 td.... ni pendek jer la... coz kalo nak taruk suma lama sangat...diorang start main dari kul 11.45mlm td sampai kul 12.30pg tu pun sebab hujan turun, kalo tak aku rasa nak jugak sampai kul 1 baru diorang brenti.. ni baru yang area umah aku la... kiri, kanan, depan n blakang suma duk meletup jer.... cian anak2 aku tak tgk sebab diorang dah tdo lena pasal hari ni penat duk jalan kat Mall lama sgt kot...heheheh
k. aku nak tdo lak...

*sorry ek.. video amik dgn h/set jer..so quality kureng skit.

3 comments:

UltraChef said...

Youhh... lamak sik nengar orang main mercun ehhh.. Raya Miss, Raya Haji Miss, Xmas Miss, New Year Miss.. wahhh.. suma celebration aku sik celebrate tok bro... anyway.. vid ya nang ngubat ati lah..

Jeff Syiru said...

ya nang aku record pakei ngubat rindu kau dgn mercun... mlm tok gerenti ada lagi tok.. mun aku rajin kelak aku record gik...

Jeff Syiru said...

ya nang aku record pakei ngubat rindu kau dgn mercun... mlm tok gerenti ada lagi tok.. mun aku rajin kelak aku record gik...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails