Monday, January 26, 2009

Gerhana Oh Gerhana!!!

Waaa rugi aaa tak dapat tengok gerhana tadi... pukul 4.36 tadi aku dah bkobar2 dah semangat nak tengok gerhana.... so try la amik gambar guna h/set cabuk aku... guna lens filter... heheheh tp filter pakai sunglass pak mertua aku... ni ha.. heheheheh..


so ni lah hasil nye....lepas guna filter cabuk++ ehhehehe... sikit pun tak nampak...terang semacam jerk... tp aku tunggu gak dalam 15minit then tetiba hujan...hmmm hampehhh pastu aku hilang kesabaran and terus masuk bilik dan baring atas katil sampai la kul 6.15 baru aku bangun... so officially terlepas lah peluang nak tengok gerhana....

Nasib baik best pren aku ni dapat amik gambar gerhana tu.. so aku mintak la dengan dia.... ni lah hasil dia....
Syabas fren... dapat gak ko menguasai camera DSLR FujiFilm tu... so takyah la nak beli Canon 450D lagi dah....

Ni yang kat bawah ni plak aku cilok dari blog saudara Farenms dia guna infrared filter..great job dude...

Tapi yang paling aku respek skali bila aku tengok blog kawan aku yang sorang ni plak....Mr.BangsatKardiovaskular... Gila babeng punya kreatif....dia pun buat filter lens sendirian berhad jugakkk ni haa....
dia combine 3 spect safety skali pastu jadikan filter and dia punya hasil plak kat bawah ni haa..

hauhauhuahuah yang mana satu matahari pun aku tak tau daaa... heheheheh ni la nasibnye bila amik gambar dengan h/set or tanpa guna SLR punya camera..... macam aku jugak...

1 comment:

UltraChef said...

Haaa... kat balingian jer ader tu beb...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails