Friday, January 2, 2009

Lepak @ 01.01.2009





Padan muka aku!! dah tau tangan sakit tp gatal jugak nak main bowling so skang ni rasakn la... nak taip blog ni pun tpaksa guna tgn kiri jer.... hahahaha

Al-kisah, td tghari hantar Dad & Mom in law pegi airport coz diorg nak pegi K.Kinabalu for vacation then si encik Salam SMS aku ajak main bowling so dengan tak berpikir lagi aku menyahut cabaran.. dari airport aku balik umah jap amik kasut n stokin pastu terus cargas pegi Bintang Plaza... bila dah sampai tu takde parking la pulok.. cilaken pokemon btul la, ni suma gara2 cuti new year org Miri+Brunei dah takde tempat nak lepak so suma la duk pegi bertandan kat situ jugak..

hampagas btul nyusahkn kaki aku tekan klac jer dah la ramai orang2 yang paloi+bangang bawak keta cam siol, sesuka hati mak bapak tiri diorg jer nak parking kat tepi jalan, nyusahkan adikberadik tiri orang lain jer nak jalan tak dapat. Pastu padan muka diorang sebab 3orang Hero negara pakcik Polis Trafik datang kasi saman suma keta yang tak reti nak nyusahkan diri sendiri tu...tau nak amik mudah jer diorang ni...suruh la mak bapak korang buat jalan sendiri kalo nak parking sesuka hati cenggitu. BONGEKK!!!

Lepas sejam aku ngan anak bini aku duk cari parking then finally kitorg decide utk parking keta kat seberang jalan kat sebelah skolah tu.

So dengan suka ria nye kitorang dapat la main bowling, tapi skali lagi hampehhh coz just dapat main 2 frame jerk pasal tangan aku dah tak dapat nak angkat bola lagi dah... gara2 terpeleot masa main bowling last 2 weeks. Masa set 1st aku paling top then 2nd Salam, 3rd my wife & 4th Qori. Utk set kedua plak 1st dpt kat Qori, 2nd my wife, 3rd aku & 4th Salam.... ala aku bleh kasi alasan sakit tangan la hehehehe...

Lepas abis main my wife n me ingat nak g makan kat McD tp sebab rasa cam panas sgt kat dalam tu pasal diorang punya aircond bnyak yang tak function due to diorang punya extention building, so cepat2 kitorg kluar dari situ and pegi lepak kat Kaya Toast, masa kitorang sampai situ baru kitorang perasan asap hitam dari building Bintang Plaza, rupe2nye terbakar daaa.. nasib baik kitorang dah kuar dari situ, dengar kata kebakaran tu pasal kerja welding kat bangunan baru diorang tu terkena fibreglass then tbakar and 10biji aircond yang baru pasang pun tbakar jugak.. ish ish ish kesiannn...

dah lahh penat dah tangan aku ni nak type.... dah la sakit..

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails