Friday, January 2, 2009

Lepak @ Malam New Year


Ni BBQ kat umah Arman AKA LegaLego13 AKA Manager LegaLego.. so BBQ ni dia yang sponsor la kira mcm nak buat penutup tahun 2008 atas kejayaan besar Legalego dapat 5kali johan utk 5 tournament.


Antara hidangan... udang galah, udang biasa, sayap ayam, lokan, bigun goreng & kek... tp aku tak sempat nak rasa kek dgn bihun sb duk bantai kepala udang jer..

yang ni gambar sisa² kulit udang selepas di ratah dan di sedut suma isi kepala dia... fuuhhh!!

aku balik umah 15minit b4 kul 12mlm... tgh aku drive tu dah bnyk bunga api duk kena tembak... mcm2 jenis... kalo korng bukan org Miri.. ni nak bgtau skit.. kat sini kalo kul 12am new year or chinese new year gerenti ramai yang main bunga api tp bukan yang kecik2 mcm budak2 main kat kampung... ni yang mcm kat padang merdeka tu... kalo kat umah aku bleh tgk bunga api ni sekeliling umah... takpa diorg bnyk duit untuk d bakar...

So kat sini aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU semoga 2009 akan lebih baik dari 2008 dari semua segi, baik segi empat mahupun segitiga.

HAPPY NEW YEAR!!

2 comments:

Unknown said...

best giler udang galah hang. nak sikit. kecur air liur tengok udang bakar.


http://azari2.blogspot.com

azari2 said...

best giler udang galah hang. nak sikit. kecur air liur tengok udang bakar.


http://azari2.blogspot.com

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails