Tuesday, June 9, 2009

1st Time Jadi Wedding Photographer...

Click the image to enlarge!

Sabtu, 6June2009..
Ni la 1st time aku jadi photographer utk org kawin... actually yang kawin ni pun adik ipar aku jugak... oleh kerana dia taknak upah photographer so terpaksa la aku takeover... so ni lah hasil nya.... nasib bini aku pun tolong amik gambar jugak kejap,.. so ada la jugak gambar aku dlm majlis ni... so sesapa rasa nak amik aku hire aku jadi potograper korang kawin bleh la,....hahahahahahah nanti aku caj kaw2 punya... hahahhaha

6 comments:

AkuSaja said...

nasib bait tuan punya camera ada gambar.. mun sik tgek... ish ish ish

Mocha Ghost said...

hahaha...very nice la your photo. but of course it will not be happened without your powerful skill n camera.

Maybe pasni kena belajar adobe, so bleh wat potret2 gambar yg come

Jeff Syiru said...

bnyk lagi gambar ni... blum sempat nak edit... sebenarnya malas gak nak edit.... amik gambar mmg best....

Aidi Rahimi Ibrahim said...

Wow!! Lay out baru.. aku pun tukar jugak ari tu..:-)

Farihan said...

Masterpiece atas sekali tu memang chantek + model yang comel..

Jeff Syiru said...

bnyk lagi gambar ni... blum sempat nak edit... sebenarnya malas gak nak edit.... amik gambar mmg best....

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails