Thursday, June 4, 2009

FunFair


Dari kemarin lagi Iman n Scha bising2 ajak pg UK FunFair... so td tcapai la hasrat diorg.... bila sampai sana aku pilih2 la benda yang kurang risiko n bahaya... so benda 1st kitorg naik adalah cawan pusing ni.... dengan bayaran RM2 seorg... so kitorg ber3 pun naik la.... at first ok jer... Scha siap gelak2 bila benda tu pusing2 tp bila dah lebih seminit terus dia jerit kat aku yang dia pening n nak turun.... hahahahah kesian si kecil aku ni.... mana la dapat aku hentikn benda ni, bukan nya aku ada remote control... so tpaksa la Scha tahan jer rasa takut dia n aku tpaksa la buat2 joke skit bagi dia happy....Iman selamber jer menikmati keseronokan .... rasa2 aku adalah dalam 3-4minit benda ni jalan... bila benda alah ni dah berenti Scha terus jer lompat n peluk mama dia kat luar tu.... hahahah takut dia bcampur penin kot...
Benda kedua kitorg main plak adalah "Kapal Lanun"... mainan ni duk hayun jer tp makin lama makin tinggi(bagi budak2 la) hahahaha... kitorg satu family masuk benda alah ni... Iman, Scha, My Babe n me...

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails