Thursday, July 16, 2009

Seminggu...


Beberapa perkara yg terjadi dalam seminggu ni....

Internet connection kat umah dah tak dapat sb aku guna Deconexion and antenna yang dekat dengan umah aku tu dah kena cabut sebab diorang guna untuk ganti equipment kat Sibu, so tak dapat la aku guna Wifi free lagi... harap² diorg akan ganti balik antenna tu secepat mungkin... kalo tak terpaksa la aku amik Mobile broadband untuk guna kat umah...

Hari sabtu lepas plak aku balik umah mertua aku kat Bintulu and masa on da way nak g sana tayar keta pecah tengah jalan, ingatkn tayar jer yg pecah so aku pegi la kedai tayar berdekatan untuk tukar or tampal tayar... hmmm skali bila tokei tu check baru perasan rupa nya rim pun berlubang... bukan patah k tapi berlubang kat tengah²... ni gara² terpijak something kat tengah jalan, aku rasa besi la kot sebab rim pun bleh berlubang... nasib tayar belakang and nasib baik jugak aku laju sangat time kena tu, kalo tayar depan or aku tgh laju gerenti kereta pusing² la...kebetulan plak aku balik dengan keta adik ipar aku.... hmm kalo keta sendiri takpela jugak kan...

Minggu ni jugak my Babe lulus ujian lesen kereta... so senang la sikit bila dia dah ada lesen... ada la drebar spare kalo aku takde pg outstation ke hape ke... tp before kasi dia driving aku kena la test dia selama seminggu dulu driving dengan aku kat sebelah, kalo dah aku rasa konpiden baru la dapat kasi dia kunci kereta...

Pada hari yg sama my wife test lesen jugak aku cuti sebab Iman demam, malas la nak antar ke skolah takut jangkit ngan org lain plak... so rileks la aku kat umah sambil tengok movie kat astro sampai petang....

Kemarin plak aku kena kasi presentation untuk program induction staff baru... berjalan lancar dan takde benda aku perlu cerita...

Hari ni aku takde la bz sangat tu pasal bleh update blog ni, just siapkn 1 2 report yg pending and settlekan paperwork utk procurement jer...

Plan hari minggu ni nak g Marina Bay or Esplanade... sessi snap² dgn family... nanti aku publish hasilnya dalam ni k....

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails