Sunday, February 14, 2010

Chinese New Year Eve 2010


Gong Xi Fa Chai & Selamat Tahun Baru Cina kepada semua pembaca yang menyambutnya... kat atas tu gambar yang aku sempat ambil pukul 12tghmlm kejap tadi... berbekalkan tripod & Camera, aku berdiri depan umah aku dan menangkap sebanyak yg boleh bungapi yang ada... tp bnyk gak gambar yg blur sebab asap terlampau tebal, aku pun sebenarnya pening taktau nak amik yang mana satu sebab terlampau bnyk, kiri kanan depan belakang....

Ni lah kemeriahan CNY kat Miri, kebanyakan rumah2 org Cina akan pasang bunga api.... harap2 tahun ni takde yg terkorban akibat bungapi ni...

Dengan ini juga aku merasmikan layout baru BlogLepak... huahauahuah
Bye-bye yg layout lama...

2 comments:

Fizz Zaquan said...

Tahniah! with new layout and azam baru..hehehehe. nice layout and its simple jak...

Luaq Dome Ezplanade said...

Tahniah! with new layout and azam baru..hehehehe. nice layout and its simple jak...

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails