Wednesday, February 10, 2010

Blog transformasi..


Asyik dengar org jer yg duk terjerit2 nak buat reformasi untuk negara, skrang ni aku plak nak mentransformasikan rupa blog aku... aku ingat nak buat something yang simple maybe 2-column layout, dengan background hitam jugak and header yang lebih besar & kat bawah header aku nak taruk button sebijik dua dan melebarkan lagi column body... supaya senang dan lebih lawa aku nak taruk photo yang besar2... rupa layout tu nanti lebih kurang yg aku lukis kat gambar atas tu la... tp cantik skit la dari tu heheheh lukisan aku mmg fail terus... hauhauhua

Dalam proses nak edit html script skang ni, lama tak main dgn script rasa macam slow skit dah nak edit... so tunggu saja lah yek..


No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails