Saturday, May 1, 2010

Dalam Hati Ada Taman Awam.....


Dari tadi duk tengok laptop ni, ingatkan bleh la nak buat entry best skit... lgpun dah lama aku tak membebel dalam ni... sejak last post tu mmg bnyk benda yg aku nak blogkan... tapi bila dah mengadap laptop ni aku rasa mcm taktau nak cerita yang mana dulu plak.... kerja opis mcm biasa la tak bnyk beza dgn sebelum ni... politik company pun mcm biasa la sentiasa ada...

Utk photography aku skang ni ingat nak cuba benda2 baru plak... nak cari tempat2 yg lagi best dan kalau dapat chick2 yang best lagi la betambah best... terbest best jer la.... Ingat nak buat street candid tp geng plak tak cukup... lagi pun kitorg ni suma ada kerja dan family sendiri... so masa tu agak limited la... smlm ada sorg kawan dah kasi satu job utk wedding.... bulan 5 nanti...

OK, pada kawan2 yang call aku tp takdapt tu harap maap le yek... dah tukar no baru sb baru angkat BlackBerry.... kalo nak contact aku bleh tinggalkan comment, nanti aku call or kasi no.

Skang ni aktif balik main tenis setelah bertahun2 tak main... gara2 nak turunkn berat skit n nak amik balik stamina... lucky kat opis aku ada sorg coach tenis yang sudi nak couching... at first just aku dgn Boy jer yg, tp skang ni makin ramai plak sambutan... ada lebih kurang 6org yg join.... lutut aku yg dah lama injured sb main rugby kat Uni dulu tpaksa guna grip kasi steady skit... tp bila lutut dah grip, siku kanan plak problem sb kebodohan sendiri... huhuhuhh turun training tenis lupa nak stretching..the next day terima la penangan "Tennis Elbow",  baru rasa sakit, sampai skang masih sakit tp still bleh main lagi... so btambah satu lagi grip utk elbow plak...

Cerita laptop plak... Baru je d reformat sb tkena jangkitan virus durjana yang datang entah dari mana pun aku taktau.... tp skang ni lepas re-format maka lajulah ia seperti sediakala... tp masih bnyk software2 aku yg blum d install... cuma masukkan yg penting2 jer...

hmmm bnyk lagi aku nak membebel ni tp kesian plak kat korg yang membaca ni plak.... k.



2 comments:

Aaffan Siru said...

lorrr. patut la hantar msg xbls. dah tukar no rupanya. sila misscall no ku dgn segera. dah la dalam msg tu tak menggembirakan.hohohoho

Jeff Syiru said...

huhuhu bikin suspen jah.. aku ingat apa la berita tak mngembirakn tu... hahahhahaha hampeh

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails